Istoric


IERI

Istoria magazinului Smyk începe în anul 1952 când un popular brand, Central Department Store – CeDeT –, deschide primul magazin universal de dupa razboi, la intersecţia străzilor Krucza si Aleje Jerozolimskie în Varsovia, fiind administrat de o intreprindere de stat:  Domy Towarowe “Centrum”.

În epoca trecută, cladirea impresiona prin imensele  suprafete vitrate si caracteristici futuriste.

Astazi reprezinta un etalon in ceea ce priveste explorarea creativa si moderna păstrând aerul avangardist al epocii interbelice.

În septembrie 1972 un devastator incendiu a distrus in totalitate cladirea ce a trebuit reconstruita,iar in 1977, chiar inainte de Crăciun, ia naştere primul magazin SMYK- primul magazin cu o suprafaţă atât de mare dedicat in totalitate produselor pentru copii.

Istoria SMYK evocă amintiri placute, care aduc si astăzi mulţimi de oameni înapoi la SMYK. Expansiunea reţelei SMYK a demarat in anul 2000, când departamentul SMYK s-a separat de magazinul central. S-a infiintat o companie independenta care a fost numita SMYK

ASTĂZI

O dată ce formatul reţelei a fost definit, iar marca a fost poziţionată pe piaţă, atentia s-a concentrat pe îmbunătăţirea gamei de produse, pe designul interior şi exterior al magazinelor şi pe dezvoltarea unei imagini de marcă uşor de recunoscut pe piaţă. Rezultatul acestor demersuri este faptul că magazinele SMYK reprezintă cea mai largă reţea de magazine specializate pentru copii din Polonia.

Dezvoltarea pe plan international

Conceptul unic SMYK și succesul pe piața polona ne-a încurajat să ne răspândim afacerea în afara granițelor țării. În martie 2006, în Berlin, fost deschis primul magazin pilot SMYK din Germania. În același an, în mall-ul “Ucraina” din Kiev, am înființat primul magazin SMYK in afara granița UE. În 2008, SMYK a preluat un lanț german ce comercializeaza produse pentru copii, Spiele Max. În 2009, SMYK a decis să închidă firma SMYK GmbH, dar a rămas pe piață sub brandul german bine recunoscut, Spiele Max. De asemenea, in 2009, SMYK a lansat afacerea in Romania.

MÂINE

Sccesul de piaţă al reţelei demonstrează cât de bine se potriveşte conceptul magazinelor SMYK cu nevoile copiilor şi părinţilor lor. Iată de ce, în anii care urmează, planificăm ca reţeaua să se extindă şi mai mult în Polonia şi în alte ţări.

MOMENTE IMPORTANTE

1952 – S-a deschis Magazinul Central
1977 – Magazinul Smyk a fost deschis oficial
2000 – Departamentul SMYK s-a separat de compania Domy Towarowe “Centrum” şi s-a înfiinţat compania SMYK
2001 – Introducerea celor doua branduri proprii pe piata : SMIKI si COOL CLUB
2000 – 2006 – În baza experienţei şi tradiţiilor magazinelor SMYK din Varşovia, compania a început să se extindă în întreaga Polonie. S-au deschis 35 de magazine în oraşele mari ale Poloniei
2004 – SMYK a fost integrată în NFI HETMAN
2006 – Demararea extinderii internaţionale – deschiderea de magazine în Berlin, Germania şi Kiev, Ukraina
2008 – Lansarea activităţii în Turcia şi Rusia, achiziţia reţelei Spiele Max din Germania
2009 – Lansarea activităţii în România
2010 – Introducerea unui nou concept in Polonia: Megastore
2013 – Deschiderea magazinului cu numarul 100 in Polonia

MISIUNE

– Să oferim tot ceea ce au nevoie si la ce viseaza copiii.
– Antreprenoriatul, independenta si creativitatea sunt calitatile pe care punem valoare si pe care le sustinem
– Suntem o echipa: cu totii ne îndreptăm spre acelaşi scop si ne bucurăm de realizari împreuna
– Punem accent pe deschidere, sinceritate si respect în relaţia cu clientii şi colegii
– Având grijă de angajaţi avem grija de client.
– Ne dorim mai degraba să recompensăm decât să criticăm

© 2016 SMYK Sp. z o.o. Toate drepturile rezervate